En underbar söndag

Hade en bra ikväll igår även fast jag va så otaggad som jag va måste tack Patricia och Carro för det just och grabbarna får ju inte glömma dom. Killarna kom till festen och va där en stund sen kom dom och hämtade mig och Carro och Patricia vi körde hem henne sen åkte vi hem till Benne och va där ett tag sen körde vi hem Carro och vi åkte till donken sen va det bara hem och lägga sig..

Idag har jag varit med Oscar och vi träffade Alex så åkte vi till donken och träffade Carro sen åkte vi runt lite Alex åkte iväg så då va det bara jag och Oscar igen och vi åkte hem till honom så han fick äta sen fixade han med datorn och jag sov typ sen åkte vi till Robin. Satt och snackade lite skit sen åkte vi och hämtade Erica sen plockade vi upp Oscars syrra och åkte till City Gross och handlade lite sen släppte vi av hans syrra sen åkte vi till Robin och kollade på film, myspys! Efter filmen körde vi hem Erica sen åkte vi till donken och mötte grabbarna en stund sen åkte vi hem, nu ligger jag i min säng med ett tugnt huvud och en täpp näsa håller på att bli sjuk och det suger riktigt hårt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0