grillning ikväll

Igår va jag nera i Nynäshamn med några i klassen och körde folkrace och shit va kul det va funderar starkt på att börja köra asså det va så sjukt kul, dom andra tyckte också att det va kul så det va ju bra. Jag har insett att jag lär nog inte får körkort för jag är så sjukt fart glad man kan säga att det gick lite för fort på banan och oj jennifer där va ett dike, hehe! Det gick bra med mig och tessan och bilen så det va tur men jag va inte rädd jag skulle in igen och köra och det gick jättebra kan säga att man har varit på lite för mycket folkrace för när jag satte mig i bilen så försökte jag göra allt som proffsen gör och det gick väl sådär jag kunde gå på ställ iaf och det är jag glad för men måste säga det shit va dammigt det blir i bilen. Men till er andra så rekomenderar jag er att prova det är skit kul!

Har precis fixat mig snart kommer Carro och hämtar mig så ska vi åka hem till henne för ikväll är det grillkväll sen får vi se va som händer senare ikväll men ska iaf spendera min kväll med mina brudar och det ser jag fram imot! Nej nu måste jag packa ihop allting så jag är klar när Carro kommer annars blir hon tokig på mig.
xoxo


såhär ser jag ut ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0