i love it

En underbar dag i ett underbart väder. Åkte och träffade Amina och satt och snackade med henne sjukt mysigt sen åkte jag mot Erica och mötte henne vi tog bussen till Kulfångsgatan och gick till donken där ifrån retade Carro lite som jobbade den stackaren. Fredrik kom och träffade oss så vi åkte till Alex och hämtade honom sen blev det donken igen och så kom alla grabbar så det blev ett jävla liv som vanligt jag och Erica gick in och satte oss med Oscar Robin och Jossan och helt plötsligt försvann dom andra så jag ringde till Alex och han sa att dom skulle komma tillbaka så jag väntade på dom och dom andra drog. När grabbarna grus kom så satte vi oss och några käkade och det blev många roliga skratt folk måste trott att vi va höga eller nått men roligt va det! Alex körde hem mig så jag slapp ta bussen som jag trodde jag skulle för göra så det va skönt nu ligger jag i sängen och ska kolla på lite film. Imorgon tänkte jag åka förbi och hälsa på min älskade mormor som jag saknar sjukt mycket hon vet inte om det ännu men lär ju se det imorgon när hon läser det här, love you!
xoxo


haha så jävla söt asså, kan inte sluta skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0