mörbultad...

Sitter i min soffa med underbara Erica som har orkat med mig idag vi har tagit det lugnt käka lite tjockis mat kan säga att jag är rätt mörbultad idag så det har varit skönt att tagit det lugnt. Nu vet man vilka som verkligen bryr sig om en när det händer sånna här saker och jag älskar er för det! Ska gå ut och träffa lite folk nu så vi får lite frisk luft idag får se va som händer senare men det blir nog en tidigt kväll är rätt trött men det är ju inte så konstigt. Nej nu ska jag fixa till mig lite så jag inte ser ut som ett lik.

Och Patricia min ängel jag älskar dig!
<3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Men snälla hjärtat vad kom vi

övverens om, jo att du skulle

vara hemma och ta det lungt idag

trösten finns närmare än du tror.

Ses i morgon

Kraaaaaaamar

2010-05-14 @ 22:54:13
Postat av: jennifer

älskade mormor jag tog bara en liten sväng för att röra lite på mig, jag mår bra eller jag överlever iaf :) det gör vi, jag älskar dig!

<3

2010-05-15 @ 00:50:25
URL: http://juff3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0