nu får det vara nog

Från att ha varit på topp så sjönk jag på bara några sekunder du kan inte trycka ner mig ni kan inte trycka ner mig men till en viss gräns så orkar man inte alltid vara starkast och alltid ha det där leendet på läpparna och låtsas som ingenting. Jag mår skit dåligt för det som hände förra veckan och det blir inte mycket bättre av det här.. Ja visst hur ska ni veta det när jag inte säger nånting men jag kanske inte vill att ni ska se mig svag eller se mig må dåligt och så har jag alltid varit och ni som känner mig som bäst vet det men frågan är om ni orkar se och orkar höra därför håller jag käften istället så ni slipper. Jag orkar inte vara stark längre jag behöver komma bort komma ifrån allt det här, vill bara radera det som hände jag vill får bort mardrömmarna och vakna en morgon och veta att allt bara var en dröm. Det gör ont både fysiskt och psykiskt och jag vill inte må såhär och jag vill bara vrida tillbaka tiden så det aldrig hände.. tack för mig nu har jag fått säga mitt, hoppas ni förstår nu.

Kommentarer
Postat av: linda

<3

2010-05-20 @ 00:02:56
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0