tillbaka till bloggvärlden

Nu är internet tillbaka och jag är överlycklig för det så nu håller jag på att ladda hem alla serier som man har missat så ikväll blir det att kolla av allting så man hänger med i svängarna igen. Va med min älskade mamma till vårdcentralen imorse stackaren är jätte sjuk så har tagit hand om henne idag. Oscar kom och hämtade mig efter han hade slutat jobbet så vi åkte till stallet så fixade jag Fabbes mat sen åkte vi till apoteket och skulle hämta hennes medecin men den va slut så vi hämtade Erica och mötte Robin sen åkte vi till Vh och hämtade ut den där istället. Mötte Alex sen åkte vi till Oscar så han fick ducha och jag och Erica gick hem till mig och hämtade ut ett paket och lite sånt sen drog vi och käkade på donken.. Sen släppte Robin av mig hemma och nu sitter jag i mig säng och saknar dig!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0