underbar dag med dom bästa

Stängde av klockan imorse som vanlig och vaknade av ett samtal av Jossan så det va bara att resa på arslet och åka till skolan som enligt min åsikt va väldigt onödigt men skitsamma jag va där iaf efter skolan åkte jag och Tessan och Sanne till donken och satt där och hade det mysigt sen körde vi hem Sanne sen körde hon hem mig vi satt och snackade hur länge som helst va riktigt skönt att prata lite med henne hon behövde verkligen det! När jag kom hem så blev jag bombad av sms och fick ett sms som jag blev väldigt glad över och det va från min vän Victoria har saknat henne nått så enormt mycket. Hon kom till min baksida med sin valp och det va så roligt att träffa henne igen efter allt strul som har varit. Vi satt på min baksida och snacka en massa sen körde hon mig till brb och vi hämtade Jossan och Mallan sen körde hon oss till handen. I  handen så gick jag och Jossan runt och kollade lite sen gick vi till Robin och sen åkte vi till mig och satte oss sen gick vi till Oscar och sen va det bara att bära av till stan. Vi skulle gå till piercing studion men det va stängd så det blev inget av det så det fick bli Åhlens city hittade ett par skit snygg solglasögon och ångrar stort att jag inte köpte dom så ska väl åka in igen nån dag och köpa dom. Efter stan åkte jag och Jossan hem till mig och färgade mitt hår och grabbarna drog och sollade sen kom dom till mig. Blev riktigt nöjd med håret kommer bild sen, sitter just nu i min säng och ska snart sova så man orkar med morgondagen.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Vicky

tack för den dagen! :) skönt att fått sätts igen<3

2010-05-30 @ 11:47:26
URL: http://parentlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0