När jag springer, springer du efter!

När allting känns skit så är det så skönt att jag alltid kan rymma till er för när jag är med er så mår jag som bäst och jag kan släppa allting och bara vara! Ska snart gå och lägga mig och kolla på lite film men kände att jag behövde blogga av mig lite.

Ska börja med att säga att han hörde av sig idag och att det inte var på de bästa sättet men ändå får väl vara nöjd med det lilla man får! Men det känns bara så jobbigt det känns som när jag springer så springer du efter och jag vill inte ha det så för när jag springer så är det för jag behöver komma bort från dig men då springer du efter, kunde du inte ha hört av dig när jag inte sprang? Jag känner mig bara så förvirrad och rädd och klumpen i magen vägrar att försvinna, kommer det här nånsin bli bra?!


Victoria Lundgren, dig kommer jag alltid hålla fast vid!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0