Snacka om att det är kallt nu!

Som sagt så va jag i stallet igår mamma och jag åkte och hämtade Mickis i vh sen åkte vi direkt till stallet där pysslade vi om min vackra ponny sen gick vi ner till ridhuset det det första han gör med mig är att sparka rakt ut. Han va lite väldigt pigg och glad eller bråkig men det är ju sånt jag älskar, traven gick hur bra som helst men första galoppen så sparkade han rakt ut och ner med huvudet men som sagt man ska vara glad att man har bra balans. Han sparkade några gånger i båda varven men sen slutade han med det och gick verkligen super fint. Efter den fina galoppen tog mamma och Mickis fram ett hinder så då blev det att hoppa lite också och jag kan bara säga att jag är så sjukt stolt över min vackra ponny, han va verkligen super duper duktig och han tyckte verkligen att det va kul!
Efter stallet körde vi hem Mickis sen åkte vi hem och käkade och sen duschade jag sen åkte jag till handen och mötte flickorna! Vi åkte ner till statol och satt där ett tag tills Stefan och Månsson kom för då åkte vi runt med dom, sen hoppade vi in i Anders bil och åkte till torvalla där alla lämnade oss så vi fick stå i smöstormen i 40 min och vänta på att världens bästa Stefan kom och hämtade oss. Vi hängde med dom ett tag sen va det bara hem och sova, somnade på typ två röda!

Imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont i halsen och träningsvärk i hela kroppen så det blev en lugn dag. När det närmade sig kvällen så åkte jag Johanna och Duggin och solade sen åkte vi till tungelsta och mötte Mickis så träffade vi lite annat folk också mysigt men väldigt kallt va det. Nu ligger jag i min sjukt sköna säng och ska snart sätta på en film och sen sova för jag är riktigt trött så lär väl somna rätt fort idag. Juste det har varit största tjafset idag också men det skriver jag om imorgon! Godnat på er!
xoxo



Lite bilder från i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0