sömn svårigheter

Jag hatar att inte kunna sova på nätterna för det betyder att jag inte kommer upp på morgonen men det är ju rätt logiskt men det börjar bli jävligt irriterande. Men det är väl nått jag kommer få leva med..

Nu ligger snön på marken och det börjar bli mysigt att gå ut igen hoppas bara att det ligger kvar ett tag nu. Igår hämtade Sebbe mig i skolan och körde hem mig och jag somnade typ på direkten sen ringde Johanna och väckte mig och jag gick upp och fixade mig sen åkte vi till tungelsta och dom hade mat ätar tävling. Jag och Duggin va på samma lag och fyfan va vi käkade ville ju bara spy efteråt men vi klarade oss. Sen kom Stefan och hämtade oss och vi åkte till jordbro och sladdade men han ville åka hem så vi hoppade in i Sebbes bil så åkte vi med han. Vi mötte upp Jimpa och hans vänner så åkte vi till kungens kurva ja vi va lite överallt och ingenstans igår men kul va det!

Nej nu ska jag fixa mig sen ska jag åka och träffa mina två favoriter och efter skolan ska väl vi hitta på nått skoj vi får se vad som händer bloggar mer sen!
xoxo


Kommentarer
Postat av: Matte

Söt bild :)<3

2010-11-25 @ 09:40:10
Postat av: Matte

Söt bild :)<3

2010-11-25 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0