fredag..

Vi hade en väldigt rolig kväll igår och bilderna får ju prata för sig själva.. Det blev mycket skrattande och mycket prat och gamla minnen! Som sagt här mår jag som bäst!
Idag fick jag sova ut lite när jag gick upp så satt Victoria vid datorn och Måns låg och sov så sött. Vi satte oss och åt frukost sen gick vi ut på en promenad och hämtade Indra sen gick vi hem igen. När vi kom hem så tog jag Måns och matade honom sen tog han och jag en liten powernap när vi vaknade så lagade Vicky mat och jag dukade. Nu sitter Vicky i soffan med gullungen i knät som sover så sött. Det blir nog en lugn kväll framför tvn men det är skönt!
Det börjar snart närma sig hemgång och klumpen i magen smyger sig mer och mer fram jag vill inte, jag vill stanna här hela tiden. Hatar allt jävla kaos jag orkar inte med det, jag vet inte vad jag kommer göra om det fortsätter såhär jag har tröttnat totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0