blogg torka

Jag är jätte dålig på att blogga just nu men är typ aldrig hemma antingen så är jag på praktiken eller ute och när jag väl kommer hem så är jag för trött för att blogga, men ska försöka hitta glädjen igen till att blogga! Praktiken går super bra och det är jättekul, bara några veckor kvar nu och jag vill inte sluta jag älskar min praktikplats. Jag ska skriva om vad jag gjorde i helgen också men jag hinner inte det just nu för jag måste duscha och fixa mig sen måste jag till praktiken får se om jag hinner bloggat nått där kanske. Efter praktiken ska jag åka hem till Johanna och vi ska leka med PJ också får se vad vi hittar på för skoj.. Imorgon ska jag och Johanna på hemligt uppdrag så det kommer nog bli spännande nej nu måste jag skynda mig!
xoxo

Kommentarer
Postat av: skogis

vad ska vi göra för kul ?:P

2010-10-12 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0