falskhet

Att lita på folk har jag lärt mig genom åren att det ska man inte göra för man blir bara sårad. Att tro nej men det skulle hon/han aldrig göra mot mig MEN det är ju bara bullshit alla människor är falska och man kan inte lika på nån förutom sig själv. Jag har hamnat i min depp period så just nu hatar jag allt och alla och det blir inte bättre av att man blir sårad av människor som man litar på.. Har haft sån jävla skum magkänsla idag så snart kommer det väl dåliga nyheter och det känns redan som jag vet vad det kommer vara och om det är så då kommer jag stänga in mig ett tag för jag orkar inte med folk som sårar mig hela tiden! Tack för mig nu har jag fått skriva av mig lite...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Glöm inte att du har en du alltid kan lita på din

mormor Monica

KRAMAR

2010-10-04 @ 16:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0