du har förstört så mycket

Jag tar ett steg tillbaka nu för jag orkar inte höra och jag vill inte se. Jag tänker inte kämpa för nått som jag redan har sagt att jag inte vill vara med om så därför tar jag ett steg tillbaka och ser va som händer för jag vill ha dig i mitt liv men jag vill inte ha honom i mitt liv så jag är ledsen men det är såhär det måste bli för jag vill verkligen inte umgås med honom, han har fått mig att må tillräckligt dåligt det får räcka nu. Jag hoppas ni förstår vad jag menar, jag menar inget illa jag måste bara tänka på mitt egna bästa just nu. Det är lite för mycket för mig just nu och jag behöver dig vid min sida och inte nån annanstans jag hoppas att du förstår det. Det här är jobbigt för mig även om jag inte visar det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0