galen helg kommer det att bli

Nu är det äntligen fredag och helgen är heeeelt fullbokad. Ska snart gå till praktiken det är sista dagen idag så det är lite sorligt. Slutar fyra då måste jag hem och fixa mig fort för sen bär det av hem till Alex där alla ska mötas och börja föra sen bär det av in till stan! Kommer bli en riktigt rolig kväll.

På lördag ska jag först in till stan sen så ska jag på hemlig uppdrag och det kommer nog bli kul, sen när jag är klar ska jag möta upp Johanna och China och festa med dom och på söndag lär jag väl vara bakis och tycka synd om mig själv, haha! Nej nu ska jag snart börja fixa mig kommer nog inte hinna skriva nå mer idag om jag inte skriver på praktiken.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0