galen jävla lördag... haha

Det skulle bli en lugn lördag med det slutade med att vi bjöd över Peter på kladdkaka och sen kom alkoholen fram och ölspelet sattes igång. Efter många roliga skratt och efter några glas så bestämde vi oss för att gå till ollan så det gjorde vi och jag och Emelie placerade oss på dansgolvet även fast det va tomt men när vi satte igång så började det bara fler och fler dans så det kändes bra att vi drog igång folket. Hade så jävla kul och det va sjukt kul att dansa när dom stängde hände det lite grejer så jag och Emelie blev ensamna i lägenheten fast det va rätt skönt.

Idag när jag vaknade mådde jag verkligen inte bra och jag vaknade först vid typ halv tio sen vid halv två igen och så kollade jag på film och väntade på att Ludde skulle vakna för han kom hem vid typ halv åtta.. När han vaknade så gick vi hem till Peter och där va hela gänget och dom mobbade mig rätt mycket om man säger så. Emelie kom och hämtade mig sen så åkte vi till stallet och det va faktiskt skönt sen åkte vi hem till henne och gjorde varma mackor sen åkte jag hem nu sitter jag i soffan och ska hoppa in i duchen sen ska jag på hemligt uppdrag. Imorgon är det skola som gäller så ska sova tidigt idag så jag kommer upp imorgon.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0