tankarna tar över

Om jag hade gjort saker och ting annurlunda hade det förändrat nånting då eller hade du fortfarande sagt de du sa? Den tanken går i mitt huvud hela tiden, hade det ändrat nått hade du fortfarande stannat då? Hade du inte gjort det som du gjorde då hade jag fortfarande varit den du saknade då eller va jag nånsin den som du brydde dig om? Du säger att du är osäker men vafan tror du jag är?! Jag vet inte hur jag ska bete mig när jag är med dig längre jag vet inte hur du vill ha det jag vet inte ens hur jag själv vill ha det. Allt det här förvirrar mig så sjukt mycket jag vill bara ha dig här och kunna prata med dig om allt jag känner och hur jag egentligen mår men jag kan inte jag vet inte vad det är men jag kan bara inte prata med dig om sån jag är väl för rädd för att förlora dig för att kunna prata..
Jag vill bara att du ska förstår att det ända jag behöver är din närhet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0