vänner sen '07

Efter mitt depp humör igår så kom Benne och Lisa och räddade mig. Vi satt och snackade lite i Sågen sen åkte vi till statoil och tog en kaffe och där va ju såklart allt folk och jag va inte så jätte taggad på att träffa massa folk men det gick väl helt okej. När vi hade varit där ett tag så tog vi en sväng till Jordbro och sladdade lite och jag har fått tillbaka lyckan det va riktigt roligt. Sen åkte vi hem till mig och jag hämtade mina saker sen åkte vi hem till Benne och vi tog ut Balder medans Benne lagade makaroner. Sen satte vi på sex and the city 2 så kollade vi på den eller dom somnade rätt fort så jag kollade mest på filmen.. Har sovit väldigt dåligt inatt men det finns ju en anledning till det och när jag vaknade så såg jag att min mobil låg på golvet och lilla Balder hade haft kul och tuggat sönder den inatt, kul.. Men som tur är att jag får låna Lisas mobil, tack gullunge! Nu ligger dom i sängen och vi ska snart åka till skolan efter skolan vet jag inte vad som händer kanske ska ta ut Balder på badpromenad. Sen lär det ju bli statoil ikväll som vanligt så vi får väl se va dagen har att bjuda på. Nej nu måste jag skynda mig för vi måste snart åka.
Tack för att ni ställer upp för mig!

Kommentarer
Postat av: patricia

du hatar ju lisa jennifer?

2010-09-04 @ 15:42:31
URL: http://patriciabrejding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0