Godnatt

När jag och Jossan hade chillat färdigt så tog vi oss i kragen och drog och sola. Efter det åkte jag ner till Tungelsta och träffade folket sen gick jag hem till familjen Duggin, och som jag har skrivit förut så trivas jag så himla bra där. Älskar att vara där hemma och jag älskar den familjen av hela mitt hjärta! Ni är bäst och jag är så enormt tacksam över att ni alltid tar imot mig, älskar er! Tyvärr blev det bara en snabb visit dit eftersom jag hade mammas busskort så var jag tvungen att åka hem annars hade jag nog sovit kvar. Nu ligger jag i sängen och väntar på att min film ska bli klar så jag kan lägga mig och kolla på den. 
Imorgon är det skolan som gäller, har lång dag så det ser jag inte fram imot men efter skolan ska jag till sjukgymnasten så det blir nog bra. Nej nu ska jag lägga mig och kolla filmen bloggar mera imorgon!
Puss och godnatt, godnatt bästa mamma Carin!

Kommentarer
Postat av: Mamma carin

Goa unge vi älskar dig oxå puss puss <3<3<3

2011-04-07 @ 16:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0