Idag mår vi bra, ELLER?!

Hejhopp allla pigg och glad!

Som ni såg att min söta gästbloggare skrev igår så hade jag min studentskiva igår. Väldig lyckad kväll, dansade sjukt mycket och det känns i kroppen idag kan jag ju säga. Jossan följde med mig hem och imorse när jag vaknade så mådde man ju inte bra, bakis smink i hela ansiktet och håret såg hemskt ut, men inte har jag gjort nått åt det. Vi gick upp och köpte bakis mat sen har vi bara legat i sängen och degat och det ska vi fortsätta med. Senare ska vi åka och sola men det får bli sen för orkar inte röra på mig just nu. Nej nu ska vi kolla film och chilla galet.
puss och kram!

Bakis tjejerna, heja!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har huvudvärken släppt n? :)

2011-04-06 @ 18:06:08
URL: http://loveisbeaty,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0