Du gjorde mig hel!



Du är flera tusen mil ifrån mig men det går inte en ända dag utan att jag tänker på dig. Du var min räddare när allt var som jobbigaste och du tog alltid imot mig när jag föll. Du var min andra halva, min allra bästa vän! Min högsta önskan är att du ska säljas så jag kan köpa dig så vi kan, grow old together! Bara du och jag, mot världen. Åh vad jag skulle älska att ha dig vid min sida just nu, det va sånna dagar som den här som du fanns där för mig! Jag kunde stå och gråta i din varma päls i flera timmer och du kollade mig rakt i ögonon som att du sa, ''allt kommer bli bra, finns här vid din sida hela tiden''. Jag saknar dig nått enormt, jag kommer aldrig glömma dig min finaste vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0