Fin besök!

Efter mitt varma och avkopplande bad så kom Jossan och Robin. Jag hann knappt klä på mig innan dom klev innan för dörren, Robin tog min dator det första han gjorde. Jag låg och kliade Jossan i håret och vi hade det allmänt mysigt, förutom min hemska huvudvärk som fortfarande inte har gått över. Just nu sitter jag i sängen och funderar på om jag ska göra nått att äta eller om jag bara ska gå och lägga mig. Huvudvärken tar verkligen död på mig och när inte ens värktabletterna hjälper så är det illa.. Ska nog ringa pappa imorgon och kolla med honom om han har några migrän tabletter så får jag testa om dom hjälper! Nej nu ska jag fixa lite grejer lär nog inte somna på ett tag så bloggar sen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0