Hatar nätterna!

Och så var det här med sömn svårigheterna. Klockan blir bara mer och mer men problemet är att jag inte ens är trött, vad är det för fel på mig?? Kommer jag nånsin få en normal natt med normal sömn?

Dagen har varit bra spenderade den med Emelie. Var ute på promenad med hundarna i det super fina vädret, älskar när solen skiner! Kvällen har fullständigt varit hemsk, hatar sånna här kvällar. Från att varit på bra humör till att må skit och inte veta varför... Har suttit hemma nu i x antal timmar och försökt klurat ut varför jag mår som jag mår, men har verkligen inte komit fram till nått! Nej men skitsamma, får hoppas på att morgondagen blir bättre!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0