Söndag

Godmorgon Söndag! Sista smset jag skickade var klockan 23.20, sista smset jag fick var klockan 23.41 på den stunden hade jag somnat! Vaknade vid sex imorse och svarade på lite sms men somnade om lika fort igen. Vaknade vid ett och gick upp och gjorde frukost, har legat i sängen sen dess och kollat film. Ska hoppa in i duschen snart sen ska jag ringa till Jossan och kolla om hon har tid att träffa mig! Måste säga att det är jävligt skönt att vakna upp och inte vara bakis.. Nu sitter jag och väntar på att min sjukt sega vän Mikaela ska ringa och berätta om allt skvaller som hände igår, mohaha det här är det bästa med söndagar, skvaller och solsidan! Nej nu ringde Mikaela så nu ska jag lyssna på henne!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0