Vill ha sommar!!



Ge mig sommar och ge mig det nu! Vill ha det varmt och vill kunna ligga på stranden hela dagen och bara må bra. I sommar kommer det hände mycket roligt så jag vill ha sommar NU!! Vill bli av med den stora klumpiga vinterjackan och kunna gå i linne och shorts. Bilden är från i somras när jag va och badade med mina hästar, jag red på Tindra och Cassi red på Fabbe och Emelie red på Putte! Just den här dagen mådde jag så himla bra, på häst ryggen mår jag som bäst. Problemet är bara att jag aldrig tar tag i det även om jag borde för hästarna får mig verkligen att må bra! Saknar den här dagen nått enormt och värmen va ju helt amazing! Vill ha sommar nu nu nuuuuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0