klagomål...

Gud va alla klagar på mig.. Okej jag ska försöka bli bättre på att blogga men kan inte lova nått! Nej men ska väl berätta lite om vad som har hänt dom senaste dagarna. Har varit i skolan och pluggat och jag kan säga att just nu känns det inte som jag kommer nånstans, jag pluggar och pluggar men det kommer bara mer och mer. Jag kommer fan gå in i väggen snart, men jag har bestämt mig för att jag ska stå på den där jävla trappen den 10 Juni med mina slut betyg! Och då gäller det för mig att plugga och det ska jag göra också.

Idag har jag varit i skolan och hämtat ännu mer läxor, heja! Sen åkte jag till lyckeby och hämtade mina betyg och dom va ju positiva iaf. Åkte till statoil efter och umgick med lite folk. Nu är jag hemma och ska kolla one tree hill sen sova så jag kommer upp imorgon, godnatt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0