myshelg

nu tänkte jag försöka mig på det här med att göra ett inlägg..
sitter här hemma hos lök, och hon ska värma mat!
kan berätta vår jätte spännande helg! gud ja !
Igår så åkte vi hem till lök, robin och backman var också häär.!!
när dom dragit så sätter vi på en film,
och vem slocknar i dirren? om inte löken, typ tolv, rolig människa
själv satt jag här till halv sju innan jag fick ngn sömn! trååååk!!
sen vaknade vi runt 10 igen,
& då har det bara blivit massa mys med film.
sen efter halva 4? filmen, så drar vi ut med carl och co.
åkte runt lite & trefa massa folk.
sen blidde det bio med mysfarbröderna!
hatar dock att gå på bio,
men trevligt folk men sämst film!!
jaja.. nu blir der fortsätta kolla filmen,
& försöka sig på det här med att sova.

Jag älskar dig jennifer, glöm aldrig deet!
/ josan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0