SKOLAN

Sitter i skolan och pluggar arslet av mig. Har precis fått g+ på engelskan så nu är jag helt klar med den, känns riktigt skönt faktiskt. Ett ämne klart bara nio kvar, kämpa på nu Jennifer! Men det känns faktiskt bra, det känns som jag kommer klara det men det kommer vara mycket arbete men det får jag leva med. Nej nu ska jag fortsätta plugga har fastnat lite på en uppgift så måste försöka komma igång nu, måste bli klar med den också för då är det ett till ämne som jag har klarat! Tummen upp till mig, nu blir jag nörd. HEJA!


Jag klockan åtta imorse!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du klarar det hjärtat :)

2011-01-13 @ 01:17:55
URL: http://carroedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0