SJUK!

Jag har fått klagomål på att jag inte har bloggat. Men till mitt försvar så har jag typ sovigt i två dygn och dom få stunderna jag har varit vaken så har jag inte orkat blogga. Har legat i 38 grades feber och bara frysigt och som sagt sovigt.

Allting började i lördags när Emma skulle ha sin 18års fest och jag käkade ipren för att orka gå dit, hade skit kul och dansade jätte mycket. Det va riktigt roligt att träffa alla underbara vänner men som sagt ipren antibiotika och festa ska man nog inte göra när man börjar känna sig sjul. För på söndag morgon va det inte roligt att vakna, hade feber ont i halsen och hostade som galning. Söndag natten var värst, jag låg och vred och vände på mig hela natten, somna vakna somna vakna. Måndag morgon vaknar upp med feber och är helt svimfärdig men duktig som jag är så åker jag till skolan och hämtar läxor. Efter det åker jag hem och somnar direkt när jag lägger mig i sängen, sen sov jag vaknade lite senare på kvällen och va väl vaken max en timme sen somnade jag igen och fick faktiskt sova hela natten. Nu har jag varit vaken ett tag och pratat med Mikaela ska försöka få i mig lite frukost också för magen kurrar som aldrig förr. Någon snäll person som vill komma hit och pyssla om stackars mig?! Nej nu orkar jag inte skriva nått mer så nu får ni vara nöjda med det här tills vidare, om jag orkar så bloggar jag senare idag.
xoxo


Jag som 80-talare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0