Äntligen vänder det!

Tänkte slänga in ett litet inlägg nu innan jag ska sova.
Kryssningen var helt jävla awesome. Riktigt roliga människor att umgås med och alkoholen var bara ett plus.

Efter kryssningen så stod det Alex student på kalendern plus stå på flaket. Kan säga att man blev dränkt i alkohol och klänningen slet dom också sönder så jag fick stå i underkläder och Alex kavaj, tur att det var varmt. Vi hoppade av vid slussen och där badade vi, kallt som satan. Efter det var det bara att åka hem och duscha och fixa sig för att åka till David och festa vidare. Hos David blev det drag och det var riktigt roligt, blev en sen natt men
det var de värt!

Torsdagen så tog jag det lugnt, åkte till handen med Johana och tog en promenad sen sov jag hos Jossan. 

Fredagen var det student firande som gällde! Kollade på att studenter med Jossan och Emma sen hade jag med mig mina små älsklingar också. Det va både roligt och sorligt att kolla på. Efter det åkte jag till Hakim där Carin var, myspys att vara där. Sen var det andra roligheter som hände.

Lördagen var vi alla ute hos morfar som fyllde år. Alltid lika mysigt att vara där, vi käkade god mat och tårta och njöt av den underbara värmen. Sen åkte vi hem och duschade och fixa oss sen gick vi till Tommy som också fyllde år men där stannade vi inte länge.. Jag Johana och Jocke gick till skolan och träffade massa folk, efter ett tag gick Johana hem och jag stannade kvar en stund. Sen gick jag och träffade David. När han åkte hem så gick jag hem och kollade supernatural.

Idag har jag varit hos pappa och haft riktigt mysigt. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova så jag orkar upp till första arbetsdagen! Önska mig lycka till!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0