Kaos till skoldag!

Det är nått stort jävla fel på blogg.se. Jag tänkte faktiskt blogga tidigare idag men då gick det inte att komma in på bloggen, så klaga inte på mig klaga på blogg.se.

Var riktigt trött imorse när jag gick upp och mådde snuskigt jävla dåligt, men duktig som jag var så åkte jag till skolan iaf. Det var kaos som vanligt men det löste väl sig tillslut. Men allt har med studenten att göra och det känns så sjukt jobbigt att vi lägger ner så mycket aggressioner och energi på det här, det är liksom inte ens en hel dag. Vi springer ut sen är det flak i typ 2 timmar sen är allt slut.. Varför bråka så sjukt mycket om det här egentligen?! Jag fattar liksom inte.. Menmen till det som har varit bra idag. Efter skolan åkte jag hem till bäste Emelie och har spenderat hela dagen/kvällen där. Det var faktiskt skönt att vara där hemma och ta det lugnt, så det blev ingen statoil för min del idag.

Nu ligger jag i sängen och ska slänga i mig mina tabletter och sen sova så jag orkar upp till skolan imorgon. Bloggar imorgon!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0