Onsdagen

Försov mig imorse men gick till skolan iaf. Fick student biljetterna idag så det var ju bra. Efter skolan åkte jag hem till Emelie och vi åkte till skutan en stund sen hem till henne igen. Var där typ hela kvällen, jag och Robin tog en sväng till statoil sen körde han hem mig! Nu ligger jag i sängen och funderar på att ta nått att äta är sjukt hungrig.
Just pratade med vårdcentralen idag också, ska dit och träffa läkaren på måndag. Är inte direkt taggad, hatar att gå till vårdcentralen/sjukhus. Det är de västa jag vet, så kul ska det ju inte bli men vad ska man göra.. Dags att bli frisk nu kanske så då är det de här som behövs. Nej nu ska jag göra nått vettigt.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0