Sovdags!

Nu blir det ett natt inlägg igen. Har tyvärr inte hunnit blogga nått tidigare idag. Men har varit i skolan och efter det gick jag upp till centrum och fikade med Carro. Träffade pappa också, fick veta riktigt dåliga nyheter men dom kommer jag inte skriva ut på bloggen, men iaf så nu är det en till sak som man kommer gå och må dåligt över! Ska det aldrig hända nått bra?! Efter centrum åkte jag hem och käkade middag sen åkte jag till brandbergen och mötte Jossan och vi tog en promenad till donken sen statoil. Vi var på statoil ett tag sen gick vi hela vägen hem till mig, duktiga vi är! Blev mycket prat på vägen och jag är riktigt glad att jag har den där lilla tösen som alltid hjälper mig och lyssnar! Skulle helt ärligt inte klara mig utan henne! Nu ligger vi i sängen och ska snart kolla på film sen sova för imorgon är det upp tidigt och åka till sjukgymnasten.
Godnatt alla och godnatt mamma Carin!
You are my angel!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0