Tjejerna som vet hur man myser!

Hej alla söta läsare!
Nu är det lördag igen. Mötte Jossan i centrum och käkade subway sen mötte vi min far så fick jag pengar! När vi var klara så åkte vi hem till mig och färgade mitt hår igen, blir bara bättre och bättre för varje gång. Men nu ska jag låta mitt stackars hår få vila lite. Vi har käkat middag och fixat oss och skulle dra ut med Jossan mår riktigt jävla dåligt så vi stannar hemma ikväll. Ska kolla på the notebook nu så vi lär ju somna tidigt inatt.

Igår spenderade jag min kväll i tungelsta och det va lika mysigt och roligt som vanligt! Sov med Malin och när jag vaknade imorse så var sängen tom för hon hade åkt till morfar med mamma Carin och gänget!

Nej nu ska jag ta hand om min sjuka vän! Hörs imorgon om jag inte bloggar mer sen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0