USA VS SVERIGE!

Nu ska jag berätta lite om det här med USA. Fick hem ett brev från STS förra veckan och där stod det att man kan åka till USA och jobba i ett år som au pair. Jag är så sjukt sugen på att åka när jag har tagit studenten, det skulle vara en dröm som blev sann. Men det är inte bara posetiva saker med det här.
- Jag är borta ett helt jävla år.
- Lämnar mina underbara vänner.
- Kommer skaffa mig ett helt nytt liv, både posetivt och negativt.
- Är flera tusen mil hem ifrån.

Ja det är mycket att tänka på, tankarna snurrar värre än vanligt. Alla säger åk, det är en livs erfarenhet och du kommer ångra dig om du inte åker. Ja det är som att en dröm skulle bli sann men är jag verkligen redo att lämna Sverige, lämna mina vänner?! Just nu står jag inför mitt livs största val och hjärnan och hjärtat säger två olika saker, och just nu förstår jag inte alls nått utav vad dom menar.
Should I stay or should I go?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0