Vissa saker ångrar man mer än andra!

Ingen människa har lyckats såra mig så som du gjorde. Egentligen vet jag faktiskt inte ens varför jag tänker på dig, men vissa dagar vissa nätter så är du den ända jag tänker på. Jag vill inte tänka på dig för du sårade mig nått enormt och jag skulle aldrig gå tillbaka till dig, men jag undrar hur dom här tankarna kan komma när jag egentligen ogillar dig så starkt i vanliga fall.. Ja vad ska man säga en del av mig kanske fortfarande bryr sig?! Eller?! Men en sak är säker, dom här tankarna ska inte få mig att ändra mig. Jag kommer aldrig gå tillbaka till dig eller jag kommer aldrig börja umgås med dig igen, finns inte en chans! Ååh jag vill bara bli av med dom här tankarna, vill inte tänka på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0