Vuxenpoäng!

Imorse när jag vaknade mådde jag skit dåligt så jag sjukanmälde mig. Låg i sängen och tog det lugnt, runt tolv kom Jossan och vi tog oss i kragen och började städa! Vi började med disken sen tvätten och åh helvete var mycket tvätt det var, efter det kom rummet. Åh fan vilket resultat, skit fint är det nu! Vi har varit sjukt duktiga och kämpat som fan, så mycket vuxenpoäng till oss!! Jossan duschade här sen åkte hon iväg med Robin. Jag hoppade in i duschen sen kom Robin och hämtade mig också, vi hämtade även Milla sen bar det av till statoil. Var där en stund sen körde Robin hem mig eftersom jag mådde så illa så jag skulle nog ha stannat hemma istället, menmen. Nu ligger jag i en nybäddad säng med ljus tända och myser. Ska snart sätta på en film, hoppas på att jag mår bättre imorgon så jag kan gå till skolan.
Godnatt på er, och som vanligt godnatt mamma Carin!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0