-

Jag vet att jag har skrivit väldigt deppiga inlägg, dom få inläggen jag väl ha gjort. Jag är ledsen för det men under den senaste tiden så har jag bara känt mig allmänt deppig och nere. Jag vet inte riktigt varför men nånting är det som tynger ner mig, jag vill bli av med det för jag orkar inte må såhär längre. Jag tar liksom studenten om mindre än en månad det här ska vara den lyckligaste tiden i mitt liv men istället så är det den mest olyckligaste. Jag försöker och försöker för att må bättre, eller att hitta orsaken varför jag mår som jag mår. Men det går liksom inte. jag kommer inte fram till nått. Nu har jag berättat lite om varför jag har bloggat så lite och när jag väl har gjort det så har det varit depp inlägg, jag ska försöka bättra mig. Hoppas ni tycker om mig endå!
Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0