Nytt liv

Har börjat mitt nya liv ny, ute och power walkar äter nyttigt så nu jävlar. Det här ska fan funka, jag känner redan att jag är mycket piggare och kvälls promenaderna är super bra för då får jag rensa tankarna och det behövs just nu..

Har varit mycket med min underbara vän Emelie, vi har gjort massa bus och har även varit med bästa Joss. Det har varit en underbar helg med mina underbara vänner, er lämnar jag aldrig

Idag är det barnkalas som gäller. Ska snart börja fixa mig så man kan se lite fräsch åt för engångskull.. Ikväll blir det träning och promenad. Gick precis in i små tjejernas rum och dom sitter och sminkar sig, vart tar världen väg? Dom är liksom nio åtta och fem.... Suck jaha får väl gå in och hjälpa dom så dom inte ser helt förjävliga ut. Bloggar när jag har tid nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0