Veckan i korthet.

Nu var det ett tag sen jag bloggade men va gör det?! Livet rullar på bra och allt känns mycket bättre. Mitt underbara sällskap åkte hem i Onsdags och det är tomt utan dig nu.. Men jag är glad att jag fick ha dig här så länge som jag fick. I Torsdags gjorde jag inte så mycket va mest hemma.

Men i Fredags så va jag med Åsa och Linn hos läkaren för Linn skulle på sin 5års koll. Efter det så gick vi upp till centrum och kollade vinter kläder till små tjejerna och fixade lite andra saker. Sen hämtade vi Ida och Moa och när vi kom hem så stod Emelie och väntade på mig så vi åkte till Skutan för att ta en promenad. Vi va väl ute i skogen i typ en och en halvtimme, det är alltid lika mysigt att vara ute och gå med bästa Emelie!

Igår blev det promenad också men det varit mycket längre, mer än fyra timmar heja oss. Vi hade med oss Fanny och Michelle och snacka om att jag och Emelie garvade läppen av oss, stört roliga tjejer. Men den här promenaden blev lite mer blöt en vad vi hade tänkt oss, alla va dygn sura när vi var klara men kul hade vi. När vi åkte där ifrån så stannade vi på ica maxi för jag skulle handla lite grejer till middagen, när jag kom hem så var jag heeeelt slut och jag la mig i sängen för att vila men så blev det ju inte. Laga mat stod på schemat så jag hjälpte Åsa med det, blev en sen middag och en sen kväll men kom i säng vid typ halv tre.

Idag har jag bara tagit det lugnt och det har varit jätte skönt. Emma kom förbi en stund, skönt att träffa den lilla pricken det var alldeles för länge sen. Jag och Åsa har rensat lite bland gamla kort, snacka om att man va snygg när man va liten.. Ska lägga ut lite bilder som jag tog med mobilen. Snart ska jag gå och lägga mig men är lite sugen på en kvällspromenad så vi får se vad som blir av med det.


Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0