När du lämnade mig tog du med dig mitt hjärta

Ska det bli ännu en sömnlös natt? Först hoppar du in i mina drömmar och nu kan jag inte sova istället.. Att det ska vara så svårt att släppa dig och bara glömma, varje dag som går så tror jag att idag så är det den dagen jag släpper dig men då ploppar du upp i antigen mina tankar eller i mina drömmar! FAN, att det ska vara så svårt att släppa dig. Jag förstår inte du sårade mig så hårt men ändå så är du den ända jag tänker på, undrar hur du mår och hur allt går för dig. Ingen kommer nånsin förstå hur mycket jag egentligen saknar dig och att just nu är min ända önskan att kunna prata med dig och du får mig hel igen. Förlåt för allt jag önskar dig all lycka i framtiden och jag vill att du ska veta att jag fortfarande älskar dig och kommer alltid göra det, du kommer alltid ha en sån stor plats i mitt hjärta! Bästa J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0