Nattliga funderingar..

Då var jag tillbaka igen då och mår lite bättre sen sist jag skrev, fick svar att anledningen till att jag har haft så ont var Borrelia så det var ara att åka till apoteket och hämta ut antibiotika som jag nu gar ätit i två veckor. Jag tog sista tabletterna i onsdags och har fortfarande ont i händer och ben/knän så ska ringa till läkaren på måndag så får vi se vad som händer. 
Det har hänt lite roliga saker också i mitt liv, först så har jag fått jobb och det känns så jävla skönt och jag trivs as bra, det är verkligen jättekul. Jag var lite nervös för jag visste inte om jag skulle passa in på det här jobbet men det gör jag och det ska bli himla kul att jobba med. Sen så har jag så sjukt fina vänner och familj i mitt liv och jag skulle aldrig klara mig utan dom, ni är mitt allt!
 
Men nu till anledningen att jag skriver, som sagt skriva av mig.. 
Det ska bli lättare när man blir äldre och man ska bli klokare men nätter som denna så känner jag mig lika tom och svag som förr. Tankar som går från nej till ja på en halv sekund och paniken som kommer när man inte kan sova för att både hjärnan och kroppen går på fullvarv, jag hatar att vara ensam för det är då alla dom här tankarna kommer. Vad håller jag på med egentligen, när ska jag lära mig, när ska det bli lättare? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0