trött-tjej.se!

Så nu kan man väl säga att julen är över men har inte firat med mamma än så ska göra det och så är det mormor och pappa kvar så ska väl hinna med det också. Är sjukt trött sov typ max 50 min inatt och det va bara att gå upp och åka hem för att duscha och fixa sig för släktmiddagen som var idag! Mamma kom och hämtade mig och Lina sen hämtade vi morfar och sen bar det av hem till Hasse och Inga. Massor med julmat och massa gos med små kusinerna blev det men som sagt så sov jag inte så mycket och var sjukt trött så somnade lite på soffan, jag fick också vara tomte och läsa upp alla barnens julklappar. Jag fick också lite, fick ett jätte fint silver armband som dom hade köpt från Kina till mig och trisslotter och jag vann lite sen presentkort på hm så det blev jag glad över. Nu ligger jag i sängen och är skit trött så ska snart sätta på en film och vänta på att Duggin ska komma hem så jag slipper sova själv. Har inte så mycket mer att skriva om så bloggar mer imorgon!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0