Morgon med mamma Carin!

Nu sitter jag och har morgon fika med mamma Carin tanken va att jag skulle få sova till halv elva men vaknade klockan sex och tänkte somna om med mamma Carin satt i köket och ropade på mig så det va bara att gå upp och sätta på sig kläderna, tur för henne så va kaffet klart när jag satte mig vid bordet. Nu ska jag göra mina toast sen ska jag fixa mig och åka till skolan sen ska jag åka till mitt faktiskt riktiga hem och hämta lite kläder och så sen åka ner till det nya hemmet! Och ikväll är det lucia kupen i tungelsta så dit lär man väl gå och kolla lite. Nej nu ska jag äta min frukost sen ska jag börja fixa mig skriver mer senare!
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0