gårdagen

skulle åka hem från skolan och somnade på bussen hamnade i tyresö och fick byta buss där till handen för jag skulle träffa m, fick donken gottgott :) han körde mig till sågen där träffade jag jim och alex dom skulle äta och prata ut, jag väntade på anton som jag skulle träffa han va fett seg! haha. visade runt honom i handen sen vände vi och åkte tillbaka då ringer jim och frågar vart jag är han säger att jag måste snacka med alex hon va ledsen, som jag naturligtvis förstår henne. så jag och anton åkte till sågen och anton fick sitta på en sten medans jag fick vara oprah fast vit som anton sa, gjorde alex glad i allafal och det var de som var meningen även om anton fick lite ont, förlåt (a) haha. vi smög på killarna som spelade fotboll, haha va as kul, anton tyckte inte det var så speciellt roligt så vi följde med honom till bussen så åkte han hem. jag och alex gick tillbaka och spionerade mohaha, fan va vi skratta ;D sen slutade dom och vi låsades att vi var ute och gick pinsamt ;) träffade tomas och han skulle inte sova hos mig men ångade sig blev jag glad för :) följde med alex till bussen och sen gick vi hem ..
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0