grillning

igår träffade jag tomas först han va jätte bakis vi satt vid dif och tog det lungt sen gick vi ner till krokodil träffade hans bror och flickvän och mattes vän, hälsade på dom och gick vidare. vi gick och satte oss på en bänk bara han och jag det va riktigt länge sen det bara var han och jag, mysigt :) sen kom dom andra haha fyfan vilken jävla humör killar har asså. :D vi satt nere vid krokodil ett bra tag sen gick vi jag gick hem och skulle äta med så ringer jim och säger att jag ska med ner till krokodil och grilla det va mysigt :) haha jag var ensam tjej, tomas och flood kom sen ajuste sebbe var med också ;) jim är tydligen kär, haha riktigt länge sen man mobbade nån för det, haha stackare ;) hade en riktigt mysig dag igår :)
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0