inte en gång till

det var fan inte värt det.. nu rasar livet i samman igen, utan dig är jag ingenting. men du ska få göra det som känns bäst för dig.. men fyfan att en kille kan förstöra vänskap det är inte okej, jag vet jag gjorde fel men jag kan inte vrida tillbaka tiden. jag kan inte säga förlåt fler gånger för det kommer ändå inte hjälpa, det kommer aldrig bli som förut det vet jag men jag hoppas att nån gång att du kommer förlåta mig. du betyder oerhört mycket för mig. jag ville inte att det skulle bli såhär och det var fan inte meningen att det skulle hända men va ska jag göra mer än att låta dig vara? jag kan inte göra nånting och det är så jävla piss hårt.
/ J

Kommentarer
Postat av: emma

det handlar inte om en förstörd vänskap. det handlar om att jag själv måste kunna leva med det som hände innan du och jag kan umgås på samma sätt. jag måste få tillbaka förtroendet för dig innan jag kan förlåta.. de vet du..

2008-04-27 @ 22:27:57
URL: http://griisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0