..

igår började vi åtta och hade en jävla föreläsning som var skit tråkig sen va jag på ungdomsmottagningen med en kompis sen träffade jag emma och va med henne hela dagen sov där och så imorse va jag på ungdomsmottagningen igen haha snart får men väl klippkort där (a) nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag åka och möta sabina vid hennes skola sen ska vi väl hitta på nått :)

har fått en lite komentar i bloggen att N vill veta va som händer med bröderna L haha jag skojade men dig jag har inte sagt nått till honom men jag kan prata med honom om du vill så kan du ju kanske få en liten dejt vi. jag kan kirra en blinddejt, haha ;) va tycker du om det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0