onsdag

jobbjobbjobb, dagens jobb dag va väl helt okej fick se vem kod blå va och mamma och anna tyckte dom va jätteduktiga för att han va så söt, men han såg ut som vilken kille om helst :p haha dom blev lite besvikna på mig men får väl ta en extra noga titt nästa gång han kommer ;) lyckades bränna mig på stek hett kaffe gjorde skit ont men det är sånt man få leva med. jag är duktig och cyklar till jobbet ska fortsätta cykla efter bussarna har börjat gått igen för det är riktigt skönt att cykla :) efter jobbet cyklade jag till evertsbergsvägen och träffade agge madde och emmy dom skulle till brb pch sola så följde med dom men var tvungen att åka rätt fort för att jag skulle möta emma i handen och jag trodde jag skulle komma sent så jag cyklade som en tok men när jag väl kom till handen var kl bara hel och emma skulle inte komma förs kvart över så jag satt och väntade på henne. sen cyklade vi hem emma var jätte trött så vi var tvugna att ta en paus vid torvalla, haha :P sen mötte vi nisen vid pias och köpte mat så idag va vi inte så nyttiga i alla fal inte jag emma käka sallad din nyttiga jävel :@ :D vi har varit duktiga och varit i tvättstugan idag sen har vi bara tagit det lungt :) mera jobb imorgon men det får man leva med om man vill ha pengar :)
nu ska jag gå och sova hörs men innan jag går vill jag bara säga,
att emma är den bästa vännen man kan ha, jag älskar dig tjejen, utan dig klara jag mig inte! <3
pusss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0