helgen.

helgen har varit helt okej, i fredags jobbade jag på kvällen grillade jag men emma och madde, väldigt mysigt. sen åkte madde och jag och emma kollade på film emma somnade som vanligt, sen kom nathalie och då åkte jag hem och fixade mig och gick över till anton där det var party sen hamnade jag på korvparty i handen och kom inte hem förs halv sex på morgonen och sen ringde emma och väckte mig vid elva och då var man ju inte lite sliten, haha.
lördagen var jag med emma och vi tog det lungt på dagen sen trog vi till anton och den va så jävla tråkigt, hände inte så mycket mer. jag och emma gick hem och käkade nudlar sen somnade vi. frukosten var ju chips och dipp och lejonkungen bättre kan det inte bli ;)

sitter hemma och väntar på att mamma ska komma hem för vi ska åka och käka för att jag kom in på barn och fritid, så jävla glad :D ikväll blir det en lungt kväll ska upp och jobba imorgon, så ska ligga hemma och kolla på bröllopsfixaren :) har sett den typ tusen gånger men den är lika bra varje gång ;)
pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0